13 Kasım 2012 Salı

Yenilenen Cilt Bakımım

Selam
1 aydan fazla süredir elimde ki ürünleri bitirmek için en eski aldığım ürünleri açıp kullanmaya başladım. 


1-Neutrogena tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli: Gerçekten güzel bir jel. Eve geldiğimde asla makyajlı duramam. Hemen elime 1 ya da 2 pompa sıkıp ılık suyla yıkadığımda makyajımın %80'ini çıkarıyor. Büyük ihtimalle bittiğinde yenisini alacağım.
2-Diadermine arındırıcı temizleme köpüğü: Bunu makyaj çıkarsın diye almamıştım açıkçası sabahları geceden kalan nemlendiricileri temizlesin diye kullanıyorum kesinlikle göz çevresine değdirmiyorum. Önce yanaklarımı sonra alnımı biraz ovalıyıp yıkıyorum.
Ek olarak kalan makyajımı temizleme de bioderma'nın H20'sunu kullanıyorum. Geriye kalan %20 makyaj kalıntısını da H20 çıkarıyor.
  3-Garnier skin naturals saf ve temiz 3ü 1 arada: Bu ürün tabiki de muhteşem. Benim cildim normalden karmaya dönüktür ve çok memnunum. Büyük ihtimalle bitiremicem ama yarısından daha azı kaldığında banyo da vücut peelingi olarak kullanıcam.

4- Olay gentle cleansers: Adı üstünde canlandırıcı tonik. Zaten gözenek için bir şey vaad etmiyordu bi işe de yaradığını düşünmüyorum. Tekrar almam bitsin diye kullanıyorum.

Bioderma Sensibio Eye: Daha önce de yazmıştım. Kırışıklık karşıtı falan değil, sadece nemlendirici ve müthişş!
 L'oreal triple active day: Günlük nemlendirici kullanmaya çok özen gösteriyorum. Bu da beğendiğim ürünlerden oldu. 

Benim kullandığım ürünlerim bunlar. Bitsin başka ürünlere geçeyim diye bekliyorum. Göz koyduğum çok güzel ürünler var bloggerlar tarafından yorumlanan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)