15 Aralık 2012 Cumartesi

Avon Makyaj Fırçaları

                                                               Selam Kızlar :)

Çoğu kişi Avon ürünlerini sevmez ama her kızın lise döneminde bir Avon çılğınlığı olmuştur. Benim de tabi ki de vardı. Özellikle rujlarına ve göz kalemlerine karşı.

O zamanlarda 3,4,5 liralara düşen bu fırçaları iyi ki de almışım diyorum. Fırçalara göz atmadan önce lütfen ama lütfen kabuki fırçasından lütfen uzak durun. Bir kere yıkadım tüm kılları döküldü, kendinden geçti. Onu bu ay ki bitenler&çöpe gidenler kısmında yazacağım.

1-Allık Fırçası: Seviyorum yumuşak kıllara sahip.  3 kere yıkadım daha bir bozulma görülmedi.

2-Fondöten Fırçası: Fiyatına göre gayet iyi. Biraz kalın bırakıyor fondöteni ama ben Flormar'ın fondöten fırçasını kullandıktan sonra bunu göz üstü kapatıcısı için kullanıyorum. Haftaya da İnglot 27tg fondöten fırçam gelecek. Mutluyum. 

3-Pudra fırçası: Yumuşacık, daha kullanmadım ama tüylerini çektiğim de bir kopma da görmedin. Genelde pudrayı süngerle uygulamayı seviyorum.

4-Far fırçası: Çok fazla far kullanmam, ten rengi ve beyaz kullanıyorum günlük hayatımda. O yüzden işimi görüyor.

Kısacası yüksek fiyatlı fırçalara bakıp, içiniz gittiği halde alamıyorsanız. Bu setler indirime girince alabilirsiniz. Sizi mutlu eder ve işinizi görebilir :)

6 yorum:

  1. far fırçasını almıştım ben de. toz farları güzel süremiyor ama yoğun yapılı farlarda çok başarılı.

    YanıtlaSil
  2. bende sevıyorum hem uygun hem guzeller sende gule gule eskiT canım..

    YanıtlaSil
  3. bende de açılı allık fırçası var çok memnunum.şahsen bir fırçaya 40-50 tl veremem bunlar işimi görüyor fondöteni de süngerle uyguluyorum genelde.flormarın fırçalarından memnunsan eğer onları denemek isterim bende

    YanıtlaSil
  4. zz89, en azından günlük ihtiyacımızı karşılıyor :)
    Matruşka, sağol canım
    Meriç, Bence almalısın, 15-17 lira arasında değişiyor ve fondöten için birebir tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki efendim :) öneri kabul edilmiştir yarın bi bakalım bakalım,kendine iyi bak.

      Sil
  5. Avon ürünlerinin siparişi ve temsilci olmak isteyen herkezi bloguma bekliyorum..

    http://avonsiparisver.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)