30 Mayıs 2013 Perşembe

Essence Forget It 3in1 Concealer

Selam!

Uzun zamandır kullandığım bu ürün hakkında yorum yapma zamanım geldi :)
Gördüğünüz gibi 3 kısımdan oluşan bu concealer Essence markasına ait.



İlk gördüğüm gibi bu ürünü sepete atmıştım. Çünkü o zamanlar Sephora'da gördüğüm concealera benziyordu ve uygun fiyatlıydı.


Yeşil kısmı sivilce vb kızarıklıklar için, Pembe kısmı göz altı ve Bronz olan kısmı da renk eşitlemek için kullanılıyor.


Renkleri sürdüğümüzde dağıtmadan bu şekilde duruyor.
Fakat tek başlarına müthiş derecede etkili değiller.

*BB kremden veya renkli nemlendiriciden sonra kullanıyorum bu ürünü ve de burun kızarıklıklarım için yeşili uyguladıktan sonra üzerinden bronz tonunu geçiyorum.

*Yanağımdaki lekeler içinde sadece bronzu pıt pıt hareketlerle uyguluyorum.

*Evet o anlık kapanıyor fakat daha sonrada ucup gidiyor veya derim emiyor. 

Çok fazla lekeye sahip olmadığım için kapatıcılığı konusunda yanlış birşey yazmak istemiyorum. Sadece renk tonunu biraz değiştiriyor diyebilirim.

Pudra ile sabitlemek gerekiyor.


Yinede benim için tekrar alınabilir bir ürün çünkü makyajım suratımda en fazla 4 veya 5 saat duruyor ve bu durum içinde benim ihtiyacımı görüyor. 
Fiyatı 10 lira olmalı.

Uygun bir fiyatlı kapatıcıya şans vermek istiyorsanız deneyebilirsiniz. Kötü bir sonuç bile alsanız hüsrana uğramazsınız :)



Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.




3 yorum:

  1. hiç hiç sevemedim ben bu ürünü kuzucum kapatıcılığını sevemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz altı kapatıcısı olarak fazla kullanmıyorum kuzum bende, sivilce izleri falan :)

      Sil
  2. bana görede vasatın altının altında bir ürün bitirmeye çalışıyorum bitmiyoda :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)