23 Ekim 2013 Çarşamba

Mini Satış

Selam!

Uzunca zamandır yoktum ama bir o kadar da yoğundum :) bu sırada mesaj atan herkesi kocaman öpüyorum :) 
Makyajlarım, ürün tanıtımlarım ile geri döneceğim. Ama ondan önce kullanmadığım ürünleri uygun fiyata satıp, yer açmak istiyorum.

suslugunlugum@hotmail.com adresine mail atabilir veya bu postun altına yorum bırakabilirsiniz.
Kargo size aittir.
Teşekkürler :)

___________

Ülkemiz de malesef Kiko yok, kahve tonları da bana göre değil,1 veya 2 kez kullanmışımdır.
10 tl

____________________


Essence Köpük Fondöten ve Maybellina Köpük Allık Teker teker 5 lira






____________

Kiko Rimel, Ülkemiz de malesef yok, fırçasına baktım sadece onun dışında hiç kullanılmadı!
20tl


__________

Yves Rocher Pudra: Normal fiyatı 64 lira sitesinden bakabilirsiniz. (tık tık)
Elimde deneyip denemediğimi bile hatırlamıyorum. Hiç kullanılmadı.


30lira'ya satıyorum.



_____________

Maybelline Color Tattoo 5 lira

 
_______________

Clinique Maskara normal fiyatı 50-55 lira olmalı. (tık tık)

25 Lira'ya satıyorum. 
HİÇ AÇILMADI.!

___________

Rujların tanesi 4 lira/ toplam 25 tl

Essence, Avon, Oriflame



MAC Lip Balm normalde 45 lira ( tık tık )

25 liraya satıyorum, bir kez denedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)