26 Aralık 2016 Pazartesi

Ufak Bir Teşekkür :) -DermaStar-

Yıllardır sonra uğradım DermaStar'a. Aslında tembellikten gitmezdim daha ama Sevnur Abla aradı, nerdesin gel bi göreyim seni dedi. Gittim yanına ve blogum sayesinde orda olan bir sürü kişi gördüm. Hepsi tek tek teşekkür etti, Sevnur Abla bir çok kişiyle onu tanıştırdığım içinde teşekkürlerini sundu.

İyi ki varsınız canım okuyucalarım, iyi ki gittiniz ve hepşniz memnun kaldınız.

Orada bi teşekkür almak beni çok mutlu etti, eminim ki giden kişiler vardır daha niceleri için asıl ben teşekkür ediyorum.

Bana dün hediye cilt bakımı yapıldı ve koltuk altıma epilasyon. Gerçekten Sevnur Abla cildimle saatlerce uğraştı, koltuk altımı ben unutmuşken kendi hatırladı. Cilt bakımı içinde tavsiye ediyorum, bir sürü güzel maskeler, tek tek eliyle cildimle ilgilendi.

Herkese güzel günler, reklam amaçlı bir yazı değildir, gidip gitmemek sizin elinizde. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)