2 Nisan 2013 Salı

Bioderma Sebium (Faoming Gel ve Hydra Nemlendirici)

Selam!

Bugün ki konuğumuz ise Bioderma ürünlerinden. Ben cildiyeye gittiğim zaman doktora hangi temizleyici ve nemlendiriciyi önerirsiniz dedim ve bana aşağıda gördüğünüz ürünleri önerdi.


Cildim akneye meyilli olduğu için ve şu sıralar çok fazla sönük sivilce çıkardığım için hap ve normal kremler kullanıyorum. Her sabah ve akşam da bu ürünlerle cilt bakımımı tamamlıyorum.

Cilt bakım ürünlerimi değiştirmek istiyordum zaten, artık içerikleri daha temiz ürünler kullanacağım.!

Bioderma Faoming Gel: 

*Bu jelden 1 pompa bile bastığınız da tüm yüzünüze yetiyor.
*Temizlenmiş hissini çok iyi veriyor. Şu an da yanaklarım kuruduğu için hafif germe yaşatıyor.
*Sivilceye bir etkisi var mı bilemiyorum çünkü kullandığım ilaçlar sivilceleri geçiriyor herhalde 1 ay sonra merak edenler için tekrar sivilce üzerinde ki etkisini yazabilirim.
*Kokusun da bir sorun yaşamadım genel temizlik ürünlerinde olan koku hakim.


Bioderma Sebium Hydra:

*Sabahları suratımda ki gerginliği hemen alıyor.
*Nemlendirmesi gerçekten çok güzel.
*Sivilce oluşumuna etkisini dediğim gibi bilemiyorum ilaçların da etkisi var.
*40 ml fakat sıktığımda çok zor  geliyor iyice bastırmam gerekiyor.
*Çok güzelde bir baz oluşturuyor.

Sonuç olarak Temizleme Jelini zaten 1 seneye yakın kullanırım, Nemlendiriciyi ise 2 ay kullanabilirim diye düşünüyorum.

Bu iki seti Online Eczanemden 50lira gibi bir fiyata aldım.

Kısacası sivilceye meyilli bir cildiniz var ise ve cildiyecimin önerisi üzerine de bende size gözüm kapalı bu ürünleri önerebilirim.




4 yorum:

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)