28 Nisan 2013 Pazar

Inglot Allıklar ( 32 ve 35 numaralı)

Selam!
Uzun zamandır çok boşladım ben buraları, ama anlamsız bir şekilde yazacak bir şey bulamıyorum :( Öğrenci evimde ki makyaj malzemelerimin tanıtımı bitti, annemin yanına gitsem de başka ürünler tanıtsam diyorum :)
Hemen aldıktan çook uzun zaman sonra kullandığım allıklarımı göstermek istedim.
İlk olarak daha pembemsi renkte, diğeri ise daha açık ama yüzde çok güzel duran bir allık.
Solda ki 32 numara, sağda ki 35 numara



 Gördüğünüz gibi down boy ve cabana karışımı bir allık ama çok daha hoşuma gitti benim nedense. Yüzde duruşu da çok güzel. Aslında bu benim aldığım ilk pembe allığımdı. Kasım ayı gibi almıştım, tee şimdi açtım kullanmaya başladım.
Kalıcılık olarak, benim cildimde tüm gün durdu ama bu işler ciltten cilte değişir, pigmentasyonu çok güzel fazla sürmemeye dikkat 32 için :)


Diğeri ise daha açık değil, çok çok daha açık. Hani tam ten rengi olur ya aynen o şekil ama o kadar güzel duruyor ki size anlatamam. En kısa sürede makyajlı bir şekilde gösteririm.
Ben ikisini de çok seviyorum. 
30lira gibi bir fiyata sahipti. Tabi şu an açık Inglot mağazası var mı onu bile bilmiyorum.


 Bakınca sanki aydınlatıcı olarak da kullanılabilirmiş gibi duruyor dimi ? tam ten rengimde allık istiyordum elmacık kemiklerimi belirginleştirsin diye o da oldu :)






Şurada da hiç kullanmadığım bir başka allığı ve bronzeri satıyorum inglotunkini isterseniz bana mail atabilirsiniz.

Yarın bu allıkla bir makyaj yaptım! Yayında :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)