20 Ağustos 2013 Salı

Clinique Moistrue Surger Nemlendiricisi

Selam!

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım Clinique Moisture Surge nemlendiricimi tanıtmak istiyorum.



Sitesinde ki vaatleri şu şekildedir;
Zengin, yağsız krem/jel yapısıyla cilde yoğun nem takviyesi yapar. 24 saat boyunca cildi nemli ve canlı tutar. Günlük düzenli kullanım, cildin nem bariyerini iyileştirerek, nemi hapseder, çevresel zararları dışarı atar. Daha güçlü bariyer, daha mutlu bir cilt.

Bu ürünü yılbaşı setinden almıştım. Uzun süre stoklar dolabımda durdu ve nemlendiricim bitince kullanmak istedim.

*Benim suratım için nem olayını fazla işlevsel göremedim. Sürdükten sonra buram buram nemlenmiş bir cilt hissetmiyorum.( Karma Cilt)
*Jel formunda olduğu içinde hoşlanmadım. Bana göre jel formu ürünler gözeneklere çok daha rahat dolabiliyor.
*Makyaj için çok iyi baz.( Jel formu)
*Yapısında rahatsız edecek bir yağ yok

Clinique'nin başka nemlendiricilerini denemek isterim, ama piyasa da daha uygun fiyatlı nemlendiriciler var iken bir daha alacağımı düşünmüyorum.

30 ml 49 lira
50 ml  129 lira
75 ml  159 lira.

Online olarak satın alabilirsiniz.


Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)