31 Ağustos 2013 Cumartesi

Yaz Boyunca Bitenler

                                                                                 Selam!



Artık mevsimler boyunca bitenlerimi yazı şeklinde hazırlayacağım. Bu şekilde bende 1 ay yazamadığım zaman üzülmeyeceğim.
Tahminen Haziran başında bitenler dolabım dolmaya başladı ve Ağustos sonunda da bitirmek en iyisiydi.
Artık sığamıyordum.

Kısaca anlatmaya başlarsak :)


1-Elidor Şampuanı ve Saç Kremi: Kaç kere bitirdim bilmiyorum. Ben Elidor'cuyum. Saçlarıma etkisine inanıyorum. Stoklarım çok fazla herhalde 1 büyük boy, 2 küçük boy şampuan var. Sırayla kullanıyorum.

2-Avon Bakım Spreyi: Ben bu ürünü çok sevdim. İçersinde biraz saçları sertleştirici etki var. Bu yüzden saçlarımı geçeden örüp, gündüz açıp bu sprey ile şekillendiriyorum. Eğer denk gelirsem alacağım yenisi.

3-Loreal Elseve Saç Bakım Kremi: Sadece yazın çok duş aldığım için, yıpranmayı önlemek için kullandım. Hiç bir fikrim yok etkisinden. Tekrar almam, saç ürünlerine fazla inanmıyorum.

4-Mavi Kız Saç Spreyleri: Bir tanesi Mavi Su, diğeri Keratin Sütü. Duştan sonra uyguladım, yıpranmayı önlemek için ne kadarı doğru bilemem. Mavi Su alınabilir ama diğerini sanmıyorum. Saçları yağlandırıyor.

5*6- DOP Duş Jeli ve Watsons Duş Jeli: Kokuları güzeldi, bir daha almam. Duş jelini sadece yazın kullanıyorum. Elimde stoklarım çok fazla.

7-Victoria Secret Vücut Kremi: Güzeldi, nemlendirmesi hissedilirdi. Stoklarım çok fazla ama eğer biraz stoklarım erirse alacağım kremlerden olabilir.

8-Avon Vücut Kremi: İşte buna bayılıyorum. Ne kadar stoğum var bilemiyorum bile, genelde kışın kullanmayı daha tercih ediyorum ama yazında fena değildi. :)

9-Bebe Yağı: Bronzlaşmak için kullandım.

10-Watsons Makyaj Temizleme Çubukları: 2 tarafı farklı olduğu için çok işe yarar. Her zaman alırım!

11-Garnier Deodarant: Hoştu, stoklarım var tekrar almam. 

12-Axe Sprey: Limited falan değil halen satılıyor. Güzeldi. Ama tekrar almam.

13-8*4 Deodarant: Kokusu tam yazlık! Başka deodarantlar denemek isterim. Ama güzeldi.

14-Yves Rocher Roll-on: Bunu seviyorum, bir daha alışımda parabensiz olanından alacağım. 

1-Makyaj Mendilleri: Flormar favorim hem de 2,50 lira!

2-Pamuklar: Bence Benri'de bir bozukluk var, eskisi gibi değil. Apak daha iyi, Bim'de satılıyor.

3-Gratis Maskeler: Seviyorum, heh işe yarıyor mu tabiki de hayır :)

4-Bioderma Krem: Bu kremi herhalde 5 gün kullandım, sanırım büyük boyunu alabilirim. Sadece gece kullanmak için bir krem arıyorum, bu olabilir.

5-Watsons Burun Bantları: AŞIRI DERECEDE İYİ. KOŞUN VE ALIN:))

6-Gratis Yağ Emici Mendiller: Yaz , kış olmazsa olmazdır bunlar. Zaten 3 lira gibi bir fiyatı var :)

7-Vichy Krem: Aslında bundan da memnun kaldım ama uzun süre kullanımda tüylenmeye sebep oluyormuş. Var mı böyle bir şey ?

8- Bir sürü numune bitirdim. :) The Body Shoplar dan serum olan çok hoşuma gitti.

9-Babek Acı Badem: Makyajı güzel çıkarıyor ama kokusu kötü.

10-Bioderma H20: Elbet alıcam ama elimde ki makyaj temizleme ürünlerinin bitmesini bekliyorum.

11-Loreal Tonik: Bayılıyorum, aynısından kullanıyorum. Sonra tekrar alacağım.

12-Diş Macunları: Colgate'nin sensitive macunu çok gereksizdi, White Now banyoda duran diş macunum. 

13-Cosmo Clean Lens Solüsyonu: Bitti ve en yakın zamanda almam gerekiyor :( Çok memnunum.

14- Kremler: Nivea tekrar alacağım ama Arko-Nem sanmıyorum. Nemlendiriceğine kurutuyor sanki.

15-Loreal Göz Kremi: Kesinlikle çok memnunum, başka bir ürüne geçtim ama indirimde tekrar alacağım.



1-Essence kapatıcı: Çok memnundum, alacağım tekrardan.

2-Pudralar: İkisinide almayacağım, içerikleri o kadar kötü ki anlatamam.

3-Nivea BB Cream: Yapısal olarak iyiydiler fakat çok pembe alt tonlular. The Balm'ımla mutluyum.

4-Güneş Kremleri: Bioderma favorimdir fakat Hamiltonu da beğendim.

5-Avon Beyaz Far: Beyaz far aşığıyım ve sonunda bitti.

6-Essence 3'lü kapatıcı: Bunu tekrar almam ama böyle 3 işlevli kapatıcı arıyorum.

7-Pembe Ruj: Sonunda bitti ama çok üzüldüm, çok seviyordum.

8-Çöpe atılanlar..

13 yorum:

  1. Oh,ne kadar da çok şeyi bitirdin!
    Essence kapatıcı birikme yapıyor mu?Çizgilere doluyor mu? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sabitledigim zaman bir sorunla karsilasmadim:) ama genelde yuzum icin kullandim:)

      Sil
  2. bitenler bayağı fazlaymış tebrikler tatlım. Gelsin yeniler ve stoktakiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim, kesinlikle yeniler gelsin:)

      Sil
  3. Ne güzel bir sürü ürün bitmiş yenilerine yer açılmış =) Darısı başımıza =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) daha da bitmesi gereken urunler var aslinda :)

      Sil
  4. sen katliaam yapmışsın kızım :D

    YanıtlaSil
  5. bnde egzama sorunu olduğu için elidor şampuan kullanamıyorum. hele o avonun kiraz çiçeği spreyi kafamda yara yaptı resmen. toz alırken flan cam sil niyetine kullandım. ama sende böyle bi sorun yok sanırım iyi gelmiş sna.:)) baya bi ürün bitirmişsin yenisine sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hic oyle sorunum olmadi:) umarim cikmaz :(
      Aynen oyle bittiler rahatladi stok dolabim:(

      Sil
  6. benri pamukların gittikçe inceldiğini düşünüyorum ben de.
    flormarda sanki 5li kapatıcı paleti görmüştüm, hani pembe-mor-yeşil-turuncu olandan, istersen ona bir bak.

    YanıtlaSil
  7. Aman Tanrım neler bitirmşsin böyle:)

    YanıtlaSil
  8. Oh hay maşallah dilara ya nelerde bitirmissin böyle :D durdun durdun turnayı gözünden vurdun ha :Pp

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)