11 Şubat 2014 Salı

Benefit - Benetint -

 Selam!

Bugün sizlere Benefit markasına ait olan Benetint ürününden bahsetmek istiyorum.



Sıvı formlu olan bu ürün, hem yanaklarda ( allık ) hem de dudaklarda ( ruj ) kullanılıyor. Kalıcılığı gayet başarılı fakat ;
*Çok sıvı olması ve kalıcı olmasından dolayı bir yere damladığında hemen silmezseniz leke kalıyor.

*Rengim buğday olmasına rağmen, yanaklarıma uyguladığımda açıkçası belli olmuyor bu yüzden fotoğraflayamadım.

*Ben bu ürünü sadece kırmızı rujlardan önce kullanıyorum. Bu sayede sürdüğüm rujum daha kalıcı oluyor.
Dudağımda ki görüntüsü ; ( dudağım nude tonlarında )



Bence fiyatına göre değmeyecek bir ürün, bu formda ürün arıyorsanız The Balm Stainiac ürününü alabilirsiniz. Onu kullandığımda yanaklarımda daha iyi renk vermişti.
(Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum.)




Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)