3 Şubat 2014 Pazartesi

İnstagram'da Ben 2

                                     Selam!
          Instagram'da Süslü Günlüğüm bakalım neler yapmış.:)


Miniiş bir köpek görmüşşşş, aşık olmuşşş
                            ---
Anca yemiş yemiş, sonra neden şişkoyum demiş :)
                            --
Kalemkutusu mu, makyaj çantası mı bilemiyorum :)

                      --

İğneli epilasyon zamanı, Beylikdüzü civarına kesinlikle öneririm.
            -

Berskha'da ki bu üstte bayıldım ve çok güldüm tabiki almadım :D
    --
Ders çalıştım ben, naberr :)


--


1 yorum:

  1. Bebeğim yüzüm için iğneliye bende gitmek istiyorum ama çok acıtıyormuş,bide kabuk bağlıyormuş falan.Korkuyorum. :(
    Ne kadar sürede bitiyor peki biliyor musun?

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)