8 Mart 2013 Cuma

Göz Kalem(leri) Tanıtımı

Selam!

Bugün sizlere merdivenli diye tabir edilen uygun fiyatlı ama kaliteli göz kalemlerini tanıtmak istiyorum.Pek bilmiş de kahverengisini tanıtmıştı buyrun tanıtım için (tık tık)


Öncelikle Essence'nin lognlasting göz kalemlerin den elimde olan 2 tanesini göstermek istiyorum. 
Ben siyah olanından 2 tane bitirdim. O kadar güzeldir bu ürünler.




Ve renkler. Nasıl canlı nasıl güzel değil mi? Kalıcılıkları da müthiş. Kesinlikle öneriyorum. 5lira gibi bir fiyata sahip.Rengarenk alıp yaz aylarında sadece göz kalemiyle gözlerinizi çok hoş gösterebilirsiniz.




                                             Diğer uygun fiyatlı ve kaliteli kalemler ise Avon!

Avon'un bu göz kalemleri gerçekten çok çok güzel. Ben indirimde 9 liraya almıştım. Kesinlikle katalogları takip edin ve kaçırmadan alın. Bende daha 2, 3 rengi daha vardı fakat bulamadım. Altın, mavi ve siyah... Ayriyetten Avonu'un göz kalemleri de kalıcıdır yağlı göz kapaklarınız yoksa..



Nasıl renkleri ? Simli olanlar kendini belli ediyor zaten gözümüzde nasıl durur bir düşünün:)


Bu da Oriflame'den aldığım 7 lira gibi fiyata sahip olan göz kalemim. Ne kahve, ne mor. İkisinin karışımı. Severek kullanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)