4 Mart 2013 Pazartesi

Mimlendim

                                                                                     Selam!

Kozmetik Aynası beni mimlemiş, çok teşekkür ediyorum ona beni hatırladığı için :)


SORU 1 ; En son kime yalan söyledin , neden?

Hocama söyledim, ödev kağıdını dosyaladığımı ve evde unuttuğumu söyledim ama aklıma bile gelmemişti getirmek. :(

SORU 2 ; Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun.

Şişkonun önde gidenisinnnn! Burnun küçültü ama totonn ?

SORU 3;  Şu an istediğin işi mi yapıyırsun?

Öğrenciyim ama mezun olursam da yapamayacağım!

SORU 4 ; Mutlu musun?

Genel anlamda evet, Allah'a Şükürler olsun bir karnımızı doyuracağım, sıcak bir evim var. İnşallah olmayanların da olur :(

SORU 5 ; Keşke ? 

Hazırlığı uzatmasaydım!!!

SORU 6;  Sence ideal eş nasıl olmalı?

Eşinin dilinden anlamalı, o üzgünken mutlu etmeli, mutluyken daha mutlu. Birlikte hayat yaşamalılar, ot gibi değil!

SORU 7 ; Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İstanbul'da yaşıyorum ve gerçekten ömrümün geri kalanını New York'ta geçirmek isterdim.

SORU 8 ; Seni en çok ne mutlu eder?

İstediğim herşey düzenli gittiğinde, ve ufak süprizler:)

SORU 9; Korkuların neler?

Ölüm!

SORU 10 ; Hayatında en çok utandığın an ?

Hatırlamıyorum.. :)

SORU 11; Kendinde en sevmediğin özellik ?

Aşırı titizim, planlıyım. Bir şeyi planlamak benim için otomatikleşmiş ve hiç bir zaman planladığım şeyler yolunda gitmez. Ha bir de ağzımı tutamamam hopidi hopidi yemek yiyorum yahu!



Mimlediklerim ;

Pek Bilmiş
Kozmetik Hikayeleri 
:)


3 yorum:

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)