1 Mart 2013 Cuma

Şubat Ayı Biten Ürünler

                                                                     Selam!

En son 2 ay önce bu postu yazmıştım. Demek ki anca 2 ayda bir ürün bitirebiliyorum :(



Öncelikle 1.2 ve 3 olarak üstüne sayılar yazdığım ürünler;
1-Facial Wipes Makyaj Temizleme Mendileri: Watsonslar da satılan makyaj temizleme mendilleri, sevdim. Denk gelirsem alırım. Normalde makyaj mendili kullanmak saçma gelirdi ama artık bayıla bayıla kullanıyorum.

2-Dalan D'olive Krem: Aralık bitenlerimde de var. Stoklarımda da halen var. Seviyorum çantamda bulunur az bir miktar ellerimi ve tırnaklarımı nemlendiriyor.

3-Parmex Aseton: başka bir asetona gerek yok!



 1-Flormar Allık: çok kullandım ama son kullanma tarihi geçti ve diğer allıklarımı kullanmak istiyorum. Çöpe gitti. Çok bereketli.

2-Lancome Fondöten Tester:Bozulmuş galiba içinden siyah siyah pütürtüler çıktı!

3-Flormar Aqua Fondoten: Kokusunda bozulma var ama hakkıyla da kullandım. Az miktarda kaldı. Tanıtım için ''tık tık''

4-Essence köpük fondöten: Çok Çok seviyorum ve yenisi hemen alındı. Tanıtım için ''tık tık''

5-Essence Stay All Krem Far: Kullanamadım. Aldığımda bu şekilde kurumuştu! Mikrodalgada eritmeye çalıştım ama nafile! Çöpe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)