30 Mart 2013 Cumartesi

Mart Ayı Bitenler

                                                                Selam!

Bugün, bu ayda biten ürünlerimi göstereceğim. Bu ay şimdiye kadar ki en fazla ürünüm bitmiş olduğunu gördüm. Bazı ürünleri de çöpe attım.

Toplu görünüm için;




 Öncelikle;




 1-Oriflame Allık: yıllardır benimle ve bu tonlara çok fazla allığım var. Kullanmayacağım için atıyorum.
2-Golden Rose Pudra: Severek kullandım. Fakat bir yedeğim daha var o da bitsin alcağımı düşünmüyorum. Sıkıldım sanırım.
3-Pastel Color Yeşil Renkli Rimel: Mavisini severek kullanıyorum fakat bu yeşil gerçekten çok kötü. Renk bile vermiyor, topaklandı. Bir kere kullandım, bir daha kullanmadım.
4-Is'mine Kontör Fırçası: Yurt dışından 15$'a sırf kutusu için aldığım fırça seti vardı. İçinde de 13 tane fırça vardı. Diğerleri sapasağlam çıktı fakat bu pertledi. Kutusu da Sigma'nın kutusuna benziyor. Fırçalarım tozlanmıyor.




5-Elidor Onarıcı ve Yeniden  Yapılandırıcı Bakım Şampuan: Vazgeçilmezim galiba, 4 yıldır kullanıyorum. Sarı serisiyle dönüşümlü alıyorum. Gerçekten benim saçımda etkisi var.
6-Elidor Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı Bakım Kremi: Saçlarım çok dolandığın da taramam da kolaylık sağlıyor. Onun dışında yumuşatması da çok iyi.
7-Rexona Roll-on: Yıllarca severek kullandım fakat t-shirtlerde oluşan sarı lekeler bir türlü geçmiyor! Artık almıyorum, yüzlerine bile bakmıyorum.
8-Dalan D'olive Krem: Her bitenlerim de vardır. Stoklamıştım, nemlendirmesini seviyorum. Çantamda taşıyorum.
9-Bausch & Lomb Renu Lens Solüsyonu: Nefret sebebim. Bunun yüzünden kaç tane lens değiştirdim. Meğersem sorun lenste değil bundaymış. Galiba bazı ülkelerde yasaklanmış. Öyle duymuştum emin değilim. Gözlerimi yakıyor mahfediyor. Ağzına kadar dolu nerdeyse ve çöpe!
10-Acuvue Qasys Lens: Çok memnunum. Bitti ve bu ay içerisinde tekrar almam gerekiyor.


11-Neutrugona Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Tanıtım yazısını yazdım. Gerçekten çok seviyorum. Stoğumda da var. Tekrar tekrar alırım. İndirimde de 8 liraya kadar düşüyor.
12-Lagrita Makyaj temizleme pedleri: Pamuk işte. A 101'den 1 liraya alıyorum. Memnunum.
13-Cettua Half Moon A&E Patch Göz Maskesi: Yumuşatma etkisi yok, sadece geriyor. Başka maskeler deniyeceğim.
14-Flormar Makyaj Temizleme Mendili: Stoğumda da var. Başka temizleme mendillerim de var fakat en sevdiğim bu. 2.5tl. Bittiğin de tekrar tekrar alacağım.





14 yorum:

  1. Maşallah ne çoook şeey bitirmişsiiin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım diğer aya da bir bu kadar biterde yeni şeylere yer açılır :))

      Sil
  2. Beyaz olan rimelmi cnm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 numaralı olan rimel canım, pastelin bu renkli serisinden yeşili :)

      Sil
    2. hımm güzel görünüyo ben dış görünüşüde cezbetmesi lazım ürünün :)

      Sil
    3. başka renklerini dene ama bu rengi çok kötüydü. mavisini beğeniyorum ben :)

      Sil
  3. Renu'nun solüsyonunu ilk lens aldığımda vermişlerdi gerçekten berbattı. Şimdi Opti Free kullanıyorum. Beş yıldır kullanıyorum çok memnunum. Tavsiye ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya berbat gozlerim yaniyordu :( tamam onu alirim bidahakine :)

      Sil
  4. Bitsinlerde gelsin yeniler,seviyorum bitenleri,yenileri alırsın inş görürüz bizde (:
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :) anneler gunune kadar bi 10urun daha bitirsem cok iyi olcak :)

      Sil
    2. Bitirirsin inşallah,hergün düzenli kullamayı becersek çok kolay biter aslındada bazen üşeniyoruz(=

      Sil
  5. Bereketli bir ay olmuş biten ürünler açısndan :))
    Daha cicileri daha güzelleri yerlerine gelsin inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :)) Şimdiden biten ürünlerim birikiyor çok mutluyum :))

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)