7 Mart 2013 Perşembe

Günün Makyajı #4

Günün Makyajı ile Merhabalar!

Aydınlık bir makyaj yapmak istedim ve ortaya böyle bir sonuç çıktı.
Görsellerle sizi baş başa bırakıyorum ve en altta nasıl yaptığımı anlatacağım. 
Bence yazlık bir makyaj oldu ya sizce?










Öncelikle;
Garnier BB kremi yüzüme sürdüm. Ardından Flormar Stick Fondöten ile göz altlarımı ve göz üstüme renk eşitliği sağladım ve i love stage far bazını uyguladım.
Göz kapağıma Avon tekli farı tamamen uyguladım. Sonra gri farı üzerinden geçtimi Turuncu far ile göz kemiğimin üstüne gölge verip tam altına mürdüm tonlarında renk uyguladım. Hafif siyah gölge ve göz kapağımda görülen yerlere sarı tonlu farı uygulayıp, Göz pınarlarıma tekli bronz farı uyguladım.
Bronzer olarak Golden Rose, allık olarak Hot Mama uyguladıktan sonra dün tanıttığım Essence rimelimi uyguladım. 
Ruj olarak yakın zamanda tanıtacağım Golden Rose dudak kalemini uyguladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)