17 Temmuz 2013 Çarşamba

Bioderma Sensibio H2O

Selam!

Bu ürünü artık hepiniz biliyorsunuz fakat ben de blogum da bulunsun istiyorum.
Bioderma H2O!



Bu ürünü geçen sene almıştım, bloglarda çok övülüyor diye. İyi ki de almışım dediğim bir ürün oldu. 1 sene de anca bitti.
Nasıl kullandığıma gelelim:

* Öncelikle makyajımı bir makyaj temizleyicisiyle yıkadıktan sonra bu ürün ile 2. kez üzerinden geçip cildimin tamamen arınmasını sağlıyordum. Ben bununla sildikten sonra da suratımı yıkıyorum. Hoşlanmıyorum herhangi bir ürünün suratımda kalmasını. Ama çok hassas cildi olan diğer blogger arkadaşlarımız yıkamadan kullanıyor ve bir sorun yaşamıyor.

*Göz kremimden önce göz çevremin tüm kirlerinden arınması için ufak bir pamuk yardımıyla gözlerimi temizliyorum.

*Makyaj temizleyicisi kullanmak istemiyorsam, Gratis kare pamuklara döküp makyajımı tamamen çıkarıp, yüzümü yıkayıp, nemlendiricimi uyguluyorum.

*Özel gün makyajlarına gittiğim de makyaj da hatalı bir yer olduğunda ( özellikle göz makyajında ) makyaj temizleme çubuğuna döküp makyajı kurtarıyorum.


Kısacası ürün makyaj ve cilt temizleme de birebir! Hassas ciltler için bile harikalar yaratıyor. Genellikle online sitelerde , eczaneler de 50lira. ( 1+1 kampanyası ile )

 Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

2 yorum:

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)