11 Temmuz 2013 Perşembe

Rimmel London - Kate Moss Ruj(ları) -


Selam! 



Bugün sizlere aşığı olduğum ve şimdiler de çok geç edindiğim için pişamlık duyduğum Rimmel London Kate Moss rujlarımı tanıtacağım.
Bende 4 tane rengi mevcut. Diğer renklerini yine güzel bir indirim de alabilirim.

Rujların yapılarını ben beğeniyorum, nemlendirici özelliğine sahip.
Kokuları ve tatları kötü. Ben çok umursamıyorum ama koku hassasiyeti olanların beğeniceğini düşünmüyorum.
Kalıcılıkları da gerçekten güzel. Bir şey yediğiniz de sadece ortası biraz gidiyor! (Her ruj gibi)

Uygun fiyatlı olan bu rujlar, Watsonslar da Rimmel Standında 12.90 lira.
Güzel bir indirimde 7 liraya kadar düşüyor.!! (Turkcell Kadınlar için özel indirim)

Rujlarımın numaraları ve renkleri sırasıyla resimler de görülmektedir.








104 Numara; hoş bir gül kurusu tonunda, hafif makyajlarımın kurtarıcısı

03 Numara; tam bir nude ruj! ağır ya da makyajsız görünmek istediğimde uyguluyorum benim dudak tonumda yakıştığını düşünüyorum

103 Numara; 104 numaranın bir kaç ton açığı, daha pembe alt tonlu kendisi

16 Numara; benim favorim! Bana göre fosforumsu bir tona sahip, sürdüğüm zaman dudaklarım ben burdayım diyor. Tam yaz rengi! 





                                                            Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.



10 yorum:

  1. 03 hariç diğer renklere sahibim bende. Çok sık kullanmasamda seviyorum hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum, 03 hoş bir nude :)) seviyorsan edinmelisinn :)

      Sil
  2. benim de çok merak ettiğim rujlar seveceğimi düşünüyorum da bi yolumu düşürebilsem watsonsa. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok geç sahip oldum fakat herhalde haftada 4 gün bunları kullanıyorumdur :)

      Sil
  3. Ben 16 numaraya sahibim aşığıyım :)

    YanıtlaSil
  4. en baştaki ruj rengini çok beğendim bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürdüm ile açık pembenin karışımı gibi, güzeldir :))

      Sil
  5. 16 numara çok güzelmişş! :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)