7 Temmuz 2013 Pazar

MAC Saint German -Dudak Parlatıcısı-

Selam!

Bugün sizlere MAC Lipglass'larından SAINT GERMAIN adlı olan bu parlatıcıyı tanıtacağım.





*Benim görüşümce MAC lipglasslar MAC rujlara nazaran daha kalıcı. (Benim dudaklarımda) Bu yüzden ben parlatıcıları bir tık daha çok seviyorum.

*Dudağınıza sürdüğünüzde gerçekten çok doğal bir pembe oluyor.Hiç bariz sırıtmıyor, yerine; çok hoş duruyor.

*Dudağınızda o meşhur parlatıcı hissini kesinlikle hissetmiyorsunuz, sanki içerisine nemlendirici bombası atılmış gibi!

*Kokusu müthiş!

*Bence tek eksisi az biraz dozunda sürmeyince dudak çizgilerine doluyor, özellikle MAC açık renkli parlatıcılar da sıkça görüyorum bunu.

*Rengi aynen resimde görüldüğü şekilde (:




Bu resimler de önceden bu rujla yaptığım makyajlar (:
ŞALIMLA AYNI RENK! 
ve keşfettiğimde çok mutlu olmuştum (:

 Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.



11 yorum:

  1. nude a yakın her ruja biterim!! bunada bittim .sür sürüştür bebik :))

    YanıtlaSil
  2. Lipglossları bende kesinlikle daha çok seviyorum :)
    Çok tatlıymış rengii,sana da çok yakışmış kuzuu ❤

    YanıtlaSil
  3. Pekbilmis, bende cok begeniyorum <3
    Tek Ask A, bende MAC lipglosslarini ayri bir seviyorum. Ama dudak cizgilerine dolma durumu var :/ onun cozumunu bulamadim (:

    YanıtlaSil
  4. Dudak çizgilerine dolma durumu deli ediyor insanı :/
    Lip balm falan sürdün mü altına?Rujlarda öyle yapıyorum ben ama lip glossda hiç böyle bir durumla karşılaşmadığım için bilmiyorum bebek.

    YanıtlaSil
  5. Oyle deneyeyim bir de hatirlayamadim surup surmedigimi, ama o kadar guzel ki yumusacik yapiyor dudaklari :)

    YanıtlaSil
  6. bu rujun rengi biraz demode kalmış biraz dha fuşya tonlu olsaydı dha trendy olurdun.bu rujun rengi hülya avşarı anımsattı bna (90 lardaki haliyle)

    YanıtlaSil
  7. bbmakeup, cok hos bir yaklasim olmus ama ben nedense cok begeniyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlıymış rengi sana da çok yakışmış bunlara bir bakayım ben rujlarını denemişliğim var sadece :)

    YanıtlaSil
  9. Kermit Alemdarde, bende surekli deniyorum ya bayiliyorum, keske biraz daha uygun olsaydi fiyatlari :)

    YanıtlaSil
  10. tabi cnm haklısın bnmki sadece görüş bu arada kızmadığına sevindim dudak yapın çok güzel maşallah senden dha cesur tonlar bekliyorum bi izleyicin olarak

    YanıtlaSil
  11. bbmakeup, canim cok var cesur renklerde blogumda :) gecmise bakarsan gorebilirsin :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)