12 Temmuz 2013 Cuma

Eski Yazılara Dönüş #3

                                                                   Selam!
3. Hafta eski yazılara dönüş için;

The Body Shop (YOSUN ÖZLÜ PEELİNG)


Ben bu peelingi gerçekten çok seviyorum. Genelde haftada 1 uyguluyorum. Bir bakıma ailecek kullanıyoruz. Hatta abim o kadar beğendi ki el koydu. :(
Benim için peeling ölü deriyi atmaktır. Fazla bir etki beklemem bu yüzden.

*Peeling tanecikleri kumdan oluşuyor ve yüz de çizilme yapmıyor. 

*Bu kum taneleri sayesinde peeling hissini oldukça hissediyorsunuz.

*Yağlı ciltler için öneriliyor ve kullandığım da suratım da matlık etkisi yaratıyor. ( tabi ki geçici )

*Suratım da gerilme hissi kesinlikle hissetmiyorum.

*Ölü derinin atıldığını hissediyorum. 


Siz de peeling arıyorsanız bunu denemelisiniz.





   Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)