30 Temmuz 2013 Salı

L'Oréal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile Tanışın!

Geçtiğimiz hafta L'Oréal'in ''Üç Etkili'' Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile tanıştım. Hassas ciltler için üretilen ve L'Oréal Paris tarafından ilk kez satışa sunulan ürün, cildin günlük temizliğini sağlamak, yüz, göz ve dudaktaki makyajı çıkarmak gibi işlevlere sahip. Formülü parfüm içermiyor, pamukla yüze ve boyna uygulanması tavsiye ediliyor. Cildi yumuşatma etkisinden dolayı hem sabah hem de akşam kullanılması söyleniyor. Ben kullanırken özellikle bir süre bastırdıktan sonra sildiğimde daha çok işe yaradığını gözlemledim. Ürünü, silinmesi en zor krem farlar ve rujlarla denedim. Temizlik düzeyini tatmin edici buldum. Kullanırken ovalama ve durulamaya gerek yok, temizlik şekli "mıknatıs etkisi" olarak tanımlanıyor. Cildi tahriş etmeden temizlenmesi amaçlanmış. Micellar water geleneğinin bu ürünle beraber artık sadece eczanelerde değil; market ve parfümerilerde de oldukça uygun bir fiyata satılıyor olması ürünün bir diğer artısı.

Ürünü denemek için pembe ruj ve mor krem far kullandım. Özellikle bu farları çıkarmak normalde pek kolay değildir.




Ürünü pamuk yardımıyla denedim. Hafifçe bastırıp öyle sildim, birkaç kez üst üste sildikten sonra makyajım temizlendi.



 Makyajım temizlendikten sonra.



Bu içerik www.modagrafya.com tarafından hazırlanmıştır.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

3 yorum:

  1. KESİNLİKLE DENEMELİYİM CANIM YAZIN ÇOK BASARILI OLMUS :)

    YanıtlaSil
  2. Denemem lazım :)
    Bize de bekleriz: http://kitaptanmakyaja.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)