12 Kasım 2013 Salı

ELCA Alışverişim / Kasım 2013

 Selam!
Bugün Elca alışverişimden bahsedeceğim ama önce PuchiLovesFashion adlı blogun sahibine çok teşekkür ediyorum, o bu postu yapmasaydı ben hiç uğramayacaktım Elca'ya.

Elca'yı merak edenleriniz olabilir ya da ulaşımın nasıl olacağını kısaca bahsedeyim.
Mecidiyeköy'den Metro'ya bindiğiniz de Ayazağı durağında inip, Plazalar çıkışını takip edeceksiniz ve Metro çıkışından çıktığınızda karşınızda duran Yeşil Plaza;
Sun Plaza.

Aldıklarıma gelirsek eğer;


Sanırım ilkbahar-yaz koleksiyonları orada vardı. PuchilovesFashion'un da dediği gibi Archie's Girls'ün ürünleri çok fazlaydı.

Temperatu Rising ürünleri daha azlıkla bulunuyordu. Bende tam orada gördüğünüz o koyu pembe, mürdümsü tonlu allığı aldım. 25 tl. 
Sonra MAC mağazasına gittiğimde ürün halen 68 lira olarak satılıyordu. Çok övünerek gösterip, 25 liraya aldım nanik yaptım :))
Detaylı anlatımını ilerleyen zamanlarda yapacağım tabi ki de.

Bir de Baking Beauties koleksiyonunda ki en sol üstte ki pudra/aydınlatıcıyı aldım. 25 tl.

Çok eskilerden olan koleksiyonları artık 25 liraya satıyorlardı. Gördüğünüz beyaz kaplı ürünler.
Setin içerisinde bir ruj, bir parlatıcı ve bir oje çıkıyordu.
Koyu tonlu rujlar istediğim için hemen aldım. Tanıtımlarında detaylıca bahsedeceğim. 2 set aldım 50 lira ödedim.

Bir de ayrı ayrı 2 ruj aldım, birisi Beauty diğeri Venus.
Venus'a aşık oldum. Tam benlik bir ton! 
Tanesi 15 liraydı.

Hepsine 130 lira ödedim. Bir koleksiyonun en az 100 lira olduğunu düşünürsek pek bir karlıyım.


Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

10 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım, allığa bayıldım.!
    yalnız çok kıskanıyorum çok :D Bende Elca istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) İstanbul'da olduğunda ilk uğraman gereken yer :))
      Teeşekkürler :)

      Sil
  2. ilk defa bu sun plazayı doğru dürüst tarif eden biri çıktı teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  3. Bordo ruja bayıldımm ve fiyatlar çok çok iyi en kısa sürede bende gitmeliyim :)
    Hepsini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. istanbulda olmadığım için üzüldüğüm tek konu burası yaa offf :( neden burda da bi tane yok böyle bir yer :( söyleyin antalyaya da gelsinler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) cevabımı biliyorsuuunn, gel götürürüm en hızlısından:)

      Sil
  5. Çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan hepsini de =)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)