17 Kasım 2013 Pazar

MAC Prep+Prime Cilt Bazı

Selam!

Bugün sizlere uzun zaman önce aldığım MAC Prep+Prime Fortified Skin Enhancer Illıminateur De Teint Spf 35 yüz bazını tanıtacağım.

Bunu MAC eğitiminde çok beğenmiş ve hemen almıştım. Ama çok hüsrana uğrattı bu ürün beni.


Ürünün vaatlerine bakalım öncelikle;

Cilt tonunu eşitleyen ve cilde canlılık veren hafif renkli cilt bazı, yumuşak odaklı pudralardan formüle edilmiştir. Hafif ve 

görünmezdir. Fondöten veya pudra altına kusursuz görünüm ve zarif bir ışıltı için uygulanır. 4 farklı tonu mevcuttur: Illuminate

 solgun ciltlere canlılık verir. Neutralize fazla kırmızı veya kızarık cildi sakinleştirir. Adjust donuk ciltleri aydınlatır ve Recharge her

 türlü solgun ve durgunluğu gidermek için biraz canlılık katar. Yüksek seviyede güneş koruması sağlar (SPF 35), kokusuzdur.




Ürünün vaatlerine bakıldığında da zaten pek bir şey beklememek gerekiyor. Çok şey yazıyor ama aynı noktaya dönüyor, sadece hafif ışıltı veriyor bir de ufak tefek kızarıkları kapatıyor.

Fotoğrafta gördüğünüz gibi, hafif pembe alt tonlu. Bende ki ürün rengi Adjust olmalı.



*Ürün yapısal olarak katıya dönük bir ürün

*Renk vermesi veya nötrlemesi ise hiç tatmin edici durumda değil.

*Kapatıcılığı ise var ile yok arası fakat bu ürün bir baz olacaksa eğer bana göre tamamen kapatıcı olmalıydı.

*Bu ürünü tek başına kesinlikle kullanamıyorum, üzerine BB krem veya bir fondöten geçiyorum.

*Uzun süre dışarıda duracaksam eğer bu ürünü kullanıyorum. En azından bu şekilde bitirmeye çalışıyorum.

*Kokusu hiç dikkatimi çekmedi. Fırça değil de parmaklarımla uyguladığım zaman daha iyi sonuç aldım.

Fotoğrafları incelediğinizde daha iyi anlayacaksınız;


Almaya gerek var mı derseniz?
Daha uygun fiyata, daha kapatıcı ürünler alabilirsiniz.
Fiyatı : 92 Lira



Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

6 yorum:

  1. Bana da neutralized olanı uygulanmıştı çok beğenmiştim. Geçenlerde aldım henüz kullanmaya başlamadım ama bendeki daha sarı olduğu için kızarıkları kapamada daha başarılı oluyo sanırım. Çok çok öperim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım o daha başarılı olur canım :( bununla sadece kalıcılığını arttırmaya çalışıyorum :( gel böyle arada :**

      Sil
  2. Merhaba.yaziniz son derece bilgilendirici ancak bb kreme cok benzemiyor mu ozellikleri..ben bb kremleri cok benimsedim galiba:))
    Bloguma beklerim
    waffletadinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım hiç bu açıdan düşünmemiştim, bb kremler daha cilt tonuna yakın oluyor bu direkt beyazlaştırıyor hafiften :)

      Sil
  3. Ben de recharge rengini aldim, notrum bu urune karsi. Fiyatini performansina gore yuksek bulutorum.

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)