15 Kasım 2013 Cuma

Koyu Kırmızı'mdan Bilmiş Paketim Geldi :)

Selam!
Bugün çok güzel bir yazı ile karşınızdayım. Biz Pek Bilmiş'in kontrolünde bir hediyeleşme etkinliği yaptık. Ben Koyu Kırmızı'm ile eşleşmiştim. 
İlk zaman fazla kaynaşamadık ama sonra birbirimizi kucakladık, bağrımıza bastık. Ve blog dünyasından bir tane daha şirin mi şirin arkadaşım oldu.:)
Hediyelerime gelirsek; beni çok mahcup etti çünkü bu kadar hediye gerçekten beklemiyordum. :o 
Kutu paketlerini açarken hep aa ben bunu istiyordum!, aaa bunu çok seviyorum diyerek açtım :)
Blogumu talan etmiş canım benim. :)

İlk olarak böyle bir paket karşıladı beni. O kadar büyüktü ki güvenlik görevlisi bile kim bu sana bu kadar büyük paket gönderen dedi :)
_____
Kutuyu da İkea'ya gidip bulamamıştım ve hissedip almış sanırım. İlk sevincim kutu ile başladı. :)
İçini açınca paketleri görünce bin kat daha şaşırdım :)
Şakasına bana çikolata gönder öğrenciyim diyordum ki cidden göndermiş, kahvaltı mı da etmiş oldum, bu yazıyı yazarken kahvem ve hoşbeşimi de yiyorum :)
 ____
Bu kart çok şirin değil mi! :) 
Seni gördüğümde böyle sarıp sarmalıcam sonra öldürücem.
Dicem ki ayı yavrusunu severken öldürürmüş :))
 Topluca görüntümüz şu şekilde oldu hediyelerimin; O kadar çok ki nereden başlasam bilemedim :))


Detaylıca  göstermeye ise hemen başlıyorum;
____

Kalpli paketlerin ilkinde maskeler, yağ kontrol mendili, makyaj temizleme çubuğu, takı, küpe ve şirin ayıcıklar çıktı.:)
Hepsini de seve seve kullanacağım, bu arada makyaj temizleme çubuklarım çok azalmıştı. Cidden hissiyatli Koyu Kırmızı'm :D


______

Diğer paketten bunlar çıktı ve ben beyaz far aşığıyımdır! :) Black Dot ojesini hemen sürdü ev arkadaşım ve bana tatlı meyveleri hatırlattı nedense :)
 _____
Diğer kutudan ise beni en çok şaşırtan ürün Yves Rocher Bio serisinin roll-onu oldu. Bir bitenlerime yazmıştım istediğimi almış bana canım, nasıl sevindim anlatamam.
Argan yağını da herkes kullanıyor fakat Avoncu tanıdığım olmadığından alamamıştım çok büyük şans:D
Çok şanslıyım kii :))
Çerceve mutfaktaki yerini aldı, her dolabı açtığımda Tuba gelicek aklıma ve o yaptığı yemekler -_-
 _______
Bir diğer seri ise Flormar'dan geldi.
Allığın rengi çok güzel, en yakın zamanda tanıtımı gelecek! Anneme kaptıracağım gibi duruyor :)) 
Görmesin:)
Ruj zaten tam benlik ! 
Jumbo kalemi herkes övmüştü bakalım nasılmışş :) Emily kalem ise siyah göz makyajına yakışacak alt kirpik diplerinde:)
 ___
Gene blogumu talan etmiş ki Elidor'u sevdiğimi öğrenmiş. Şu anda da Sarı serisini kullanıyordum. Biter bitmez bunu kullanacağım.
Küçük duş jelleri, kremler ile banyo seti de yapmış :)



10 yorum:

  1. koyukırmızım la ben de hediyeleşmiştim .gerçekten hediye göndermeyi iyi biliyor :) mutlu etmeyi seven biri belli ki :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan cnaımm

    YanıtlaSil
  3. Canım beğenmene çok sevindim =) Hepsini de güzel günlerde kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyşş teşekkürler :) kullanmaya başladım bile kii! :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir paket bu... Harika... Güzel günler de kullan!!! :)

    YanıtlaSil
  5. Kocaman güzel bir kutu. İçinde sevgi ve birbirinden güzel hediyeler. Hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kullanmaya başladım bile :))

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)