1 Kasım 2013 Cuma

Wishlist/Dilek Listem

    Selam! 

Biz kozmetik severlerin hep ah şunu alayım, vah bunu alayım dediğini hepimiz biliyoruz. Benimde son zamanlarda o kadar çok var ki ama en aza indirerek her ay liste yapmaya karar verdim.
İlk 5 listem şu şekilde;

(Görseller internetten alınmıştır.)

Meet Matte, tahminen bunu Gratis indiriminde neden almadın diyebilirsiniz fakat buna zaman veya ben indirim zamanına gelemedim. İlk olarak bir sonra ki indirimde bunu almayı düşünüyorum.

Real Tecniques, elimde olamayanları da bir an önce almak istiyorum. Tek kullandığım fırçalar bu markanın fırçaları.İlk olarak da allık fırçası olabilir :(

MAC Ravishing Ruj, MAC'in tüm rujları benim olabilir, aslında Retro Matte serisinden de çok beğendiklerim var ama hiç turuncu tonlu rujum yok MAC'den, ilk bunu alacağım sanırım.

MAC Harmony Allık, bunu kaç aydır istiyorum, kısmet olmadı bir türlü. Hep başka allıkları alıyorum sonra direkt mat kahve arıyorum :(
Vee

MAC Pro Palette, bunu gerçekten çok istiyorum. Bu ay içerisinde herhalde ilk alacağım ürün bu ve allık koymak için olan kutusu olacak. Allıklarımı tek palette toplamaya karar verdim.
Yurt dışında 8 dolar, burda 40 lira :( 
Yurt dışına gidecek var mı acaba :(


Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

2 yorum:

  1. :))) ben de sabah wishlist yayınlamıştım.. mac ravishingi de ekleyebilirmişim listeye .. bir an önce kavuşursun hepsine işallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ulaşırım, ilk hedefim MAC palet :)
      ravishing ise çok hoş bir ton :)

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)