19 Kasım 2013 Salı

MAC Hot Nights Allık

Selam!

Bugün sizlere ELCA'dan aldığım Temperature Rising koleksiyonuna ait Hot Nights allığı ile sizleri yaz akşamlarına götüreceğim. :) Çok iddiali bir renk! Kabından bile belli oluyor.



Ürün Frost yapıda olan bir ürün, içerisinde ışıltı var gibi dursada aslında tamamen mat yapıyı daha çok andırıyor. Işıltıları belli olmuyor.



Rengi ise tam bir çilek ile frambuazın karışımı gibi. Koyu bir çingene pembesi.

Ve bu ürünü MAC 116 Fırçası ile uyguladığımda çok yoğun bir renk elde ettim.
Ertesi günü pudra fırçası ile uyguladım, çok geniş alana yayıldı.
Daha küçük ama seyrek kıllı fırça ile uygulayınca sonuca biraz daha yaklaştım.



Ürün çok kalıcı, ve pigmentli.
Ürünü fırçaya sadece dokunduruyorum ve fırçanın rengi hemen değişiyor. Elimde toparlamama rağmen çok yoğun bir uygulamaya neden oluyor.
Bu yüzden çok dikkatli uygulamalısınız.

İlk fotoğrafta çok az uygulamama rağmen yoğunluğu fark edeceksiniz.

Hemen ardından kontör ve aydınlatıcı uyguladım ve işte bu dedim.

  Sizce nasıl olmuş ?
         

Eğer siz de iddialı renkler seviyorsanız, MAC online siteden veya ELCA'dan bu ürünü alabilirsiniz.
Ben 25 Lira'ya aldım, normal satış fiyatı : 75 Lira



Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

12 yorum:

  1. renge bayıldım çok da hoş durmuş :-))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bayıldım dibim düştü :(

    YanıtlaSil
  3. Bir daha Elcaya gider de beni aramazsan küsecem sana :(

    YanıtlaSil
  4. of dün elcaya gittim ve hiç bir şey yoktu :(

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  6. mrb çok güzel rengi ve fiyatıda çok uygun elcanın yerini nerede yada internet sitesi varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elca'da bu ürün artık bulunmuyor.
      Metro ile Ayazağı durağında inip, plazalar çıkışından ilerleyin ve yeşil plaza (SunPlaza) oranın içinde :)

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)