8 Kasım 2013 Cuma

MAC Gingerly Allık

Selam!

Bugün ki konuğum, alındığı günden beri neredeyse her gün kullandığım bu güzel allığım da;

İlk aldığımda ışık yanımsamalarından dolayı bronz olarak görmüştüm. Çok beğenmiştim hemen aldım. Eve geldiğimde içerisinde turunculuk barındırdığını fark edince çok çok üzüldüm.


Sonra bana zaten turuncu tonlu allıkların yakıştığını herkes söylüyordu. Bir kenara atmak yerine kullanmaya karar verdim ve yazın sadece yanımda bu allığımı götürdüm. Bir bakmışım ki allığı elimden düşürmemişim.



*Sheertone Blush serisinde olan bu allığın çok hafif bir formu var
.
*Sheertone olduğu için allığın, yanağınızda ki miktarını siz ayarlıyorsunuz. Ne kadar fırça darbeleri yaparsanız bir o kadar da artıyor.

*Sitesinde Capri Bronzluğu olarak geçiyor fakat bana göre doğal bir bronzluğu yok, turuncu tonlu bir bronz ve direkt olarak allık görünümü oluşuyor.

*MAC allıkları 68 lira.  

Bu da telefonumdan bir fotoğraf.
Kalıcılığını ise siz düşünün;
7 saat sonu (:


Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

4 yorum:

  1. Benim de dünkü makyajımda kullandılar bunu, pigmentasyonu aşırı fazla geldi bana :) Bu iyi bir şey tabii ki:) Gerçekten çok güzel, almayı düşünebilirim bir de senin yazını görünce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok fazla değil hatta ben 2 veya 3 kere fırçayı gezdiririm, bir de allıkta fazla iyi değil bana göre, bir kere kaçtımı elinden ayarı tüm makyajın gidebilir :)
      Almalısın bencede :)

      Sil
  2. Kalıcılığına bayıldım. Sanada rengi gerçekten çok yakışmış bence ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet kalıcılığı çok iyi :)

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)