21 Kasım 2013 Perşembe

MAC Venus Ruj

Selam!
Bugün çok güzel bir MAC ruj ile güne başlayalım istedim.
ELCA alışverişinden aldığım MAC Venus ruj :)



Yapısı  Lustre olan bu rujun özelliği;
 Az kapatıcılığa sahip olmasına rağmen ıslak bitirişli ve pigmentasyonu çok hafif bir kaç ile rengi elde ediyorsunuz buna rağmen sürümü bir lip balm gibi.!


Rengi aslında fotoğraflarda çıktığı gibi koyu bir ton değil, aksine daha açık bir renk.

Tam koyu göz makyajlarının ruju, bunun yanında günlük olarak da kullanılabilecek bir ruj. Yani bir taşta iki kuş hesabı :)

Sürdüğümde MAC Vanilya kokusu yayıldı burnuma hemen, dudaklarım da yok gibi bir his yarattı.
Kalıcığı da gayet başarılıydı.

Lip Balm gibi dudaklarımı nemlendirdi.

Kısacası benim gönlüme taht kurdu ve bir tane kaybettiğim MAC rujumu unutturdu.

ELCA'dan 15 Liraya aldım, normalde MAC rujlar 50 Lira,


 Görsellere bakalım :) Siz beğendiniz mi ?



 Bu da bir makyajım da uygulanmış hali :)




Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

13 yorum:

  1. çok güzel bir pembeymiş..

    YanıtlaSil
  2. İsmi hoş, rengi de öyle. Sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, evet ilk kez böyle isme denk geldim:)

      Sil
  3. 15 TL ve M.A.C mükemmelliği :) rengine bayıldım çok hoş durmuş sende de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen 50 lira olunca bir düşünüyorsun:) çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Ben de bu fiyata almak istiyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Rengine bayıldım birde 15 TL ise tadından yenmez zaten :)
    bloğumu ziyaret edersen çok sevinirim :) bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Rengine bayıldım birde 15 TL ise tadından yenmez zaten :)
    Bloğumu ziyaret edersen çok sevinirim :)
    bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)