14 Kasım 2013 Perşembe

Maybelline Affinitone 24 Hours Fondöten

 Selam;

Bugün çok çok sevdiğim hatta aşığı olduğum ve fondöten bile kullanmayan bana fondöten kullandıran ürünümüzü tanıtmak istedim.



Maybellina Affinitone 24 Hours;

Bu fondöteni arkadaşım sayesinde aldım, onunla kalırken 1 hafta boyunca kullanınca Watsons indiriminde kendime bir tane almıştım. İyiki de almışım!
Neden mi ?

Hemen fotoğraflara bakarsak nedenlerim çok kısa aslında :)

                                                             Fondötenli Cildim;

      


*İlk olarak kapatıcılığı gerçekten beni çok şaşırttı. Ve beni tatmin etti. Bana göre kapatıcılığı çok iyi.
 Benim Maybelline ürünlerine bir negatifliğim vardı. Hiç kaliteli olacaklarını düşünmezdim ama çok yanıldım.
Cilt tonumda ki farklılıkları eşitledi.

*Yapısal olarak tam orta kıvamda, ne çok katı, ne çok sıvı.

*Kalıcılığı inanılmaz. Sabah sürüyorum, akşam eve girdiğimde halen cildim pürüzsüz olarak aynadan bana göz kırpıyor.

*Mat bir yapısı yok, glow bir bitiriş sağlıyor, daha sonra tabi ki T bölgem parıldıyor.

*Yapısı çok hafif, 2 kat uyguladığım halde cildimde bir ağırlık hissetmiyorum.

*Kokusu hiç rahatsız etmedi, bazı ürünlerde buram buram alkol kokusunu alırken, bu üründe hiç bir koku hissetmedim.

*Bu ürünü Garnier BB krem ile uyguladığımda çok çok ve daha çok bir başarı elde ediyorum.

*Ton olarak bana uyan bir renk, bir çok renk seçeneği de var.

*Fiyatı 20-25 arasında ve indirimde aldığınız da kesinlikle çok kar edeceksiniz. Uzun zaman sizin arkadaşınız olabilir.

 Bir diğer fotoğraflar ;

                                                     Fondötenli Cildim;


                                                      Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

6 yorum:

  1. kapatıcılığı çok başarılıymış..

    YanıtlaSil
  2. uvvv harikaymış renk eşitliğine bayıldım :) İndirimde alıp denemek lazım

    YanıtlaSil
  3. Vay canına ! harikaymış bu f0ndö,ama tatlım sen bb kremde sürsen güzel durur,kapatır,çünkü öyle aman aman bir cilt sorunu göremedim :-** mişha bb krem falan güzel durur sende diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünün bu pürüzsüzlüğünden sonra elim bir başkasına gitmiyor :( evet sadece ufak lekelerim kaldı, bu fotoda da bir gün önce cilt bakımı yapmıştım, hassas cildim olduğundan izlerim daha inmemişti :) misha'yı almayı bende düşünüyorum elimde balm ve garnier bitince :)

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)