11 Kasım 2013 Pazartesi

MAC Please Me! Ruj

Selam!

Bugün ufak çaplı aşk yaşadığım rujumu sizlere tanıtmak istedim.
 MAC Please Me!



MAC rujlarına olan ilgim gittikçe büyüyor fakat fiyatı da bir o kadar almamı engelliyor. Her ruj almak için gittiğimde allık alıyorum. Neredeyse aynılar.!
Ama genede koleksiyonumda 8 veya 9 tane MAC rujum oldu ve son bir kaç aydır MAC rujlarım dışında hiç bir ürün kullanmıyorum.

MAC rujları, yapısal olarak değişiyor. Bir çok çeşiti var. 
MAC Please Me! Matte yapıda olan bir ruj, altına lip balm uygulanırsa daha iyi oluyor. Kurumuş dudaklarda kötü duruyor Matte serisi.


Renk bence tam bir pembe fakat hafif nude ile karıştılmış gibi. Soluk bir pembe desem daha iyi.


Dudaklarım normalde Nude denilebilecek derecede açık olduğu için, hiç bir ruj tam rengini vermez. Sağ tarafta ki elimde ki görseli. Artık az çok siz karar verebilirsiniz tonajına.


Retro Matte'dan bir iki tane ruj istiyorum. Bakalım ne olacak, büyük ihtimalle bir sonra ki ruj yazım MAC Hue olacak.

Fiyatı 50 lira!


Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

8 yorum:

  1. Çok çok yakışmış.Güle Güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Mat rujlarda ki bu sorun beni deli ediyor sırf bu yüzden kullanmak istemediğim rujlarım var =/

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. rujun rengine gerçekten bayıldım..ben de uzun zamandır bu tonlarda hatta biraz daha açık ve soluk mat yapıda pembe bir ruj arıyorum.. mac'in tavsiye edebileceğin öyle bir rengi var mı? hatta bahsettiğim rengi geçen bir dizi de bir oyucunun dudağında gördüm ama ne yaptıysam aynı rengi bulamadım hiçbir markada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yeni çıkan retro matte da steady going gibi bir ada sahip MAC ruj vardı, bir bakmanı öneririm :)

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)